tisdag 8 november 2016

Novemberköld

Kylan håller i sig ännu.
Jag vet inte om jag ska förälska mig i, eller hata, vädret som är och har varit.
Under helgen var det iallafall otroligt vackert.
Vi är nu nästan halvvägs med golvvasorna i tillbyggnaden. Hjälpköket och badrummet är färdigt medan tekniska utrymmet, farstun och farstukvisten är ännu ogjorda. Optimistisk som jag är tror jag nog att de rummen blir färdiga den här vecka, vi får se hur det går. =)
Det har varit väldigt mycket funderas och planeras hur vasorna ska läggas men efter en stund började det rulla på riktigt bra. Vi har också funderat mycket över på vilket sätt vi ska göra golven i våtutrymmen, som tur var vår VVS-karl på besök igår så vi fick lite tips och synpunkter över vad som är bra och inte lika bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar